Właściciel komisu zwrócił się do nas z potrzebą zbudowania od podstaw obecności w mediach społecznościowych, która nie tylko pokaże dostępne samochody, ale też realnie wpłynie na sprzedaż.
Zobacz profilResearch
Analiza konkurencji lokalnej
Analiza potrzeb klientów
Planowanie
Projektowanie strategii
Wybór technologii montażu
Harmonogram publikacji
Realizacja
Branding
Materiały foto/video
Montaż z wykorzystaniem AI
Prowadzenie kont na META/TT
Testowanie
Testowanie tekstów
Optymalizacja szybkości
Rok
2025
Opracowaliśmy strategię komunikacji i branding wizualny. Wykonaliśmy sesje nagraniowe, które dzięki wsparciu AI zostały zmontowane w dynamiczne, angażujące materiały. Prowadziliśmy profile, rozwijając społeczność wokół marki.
W krótkim czasie udało się zbudować społeczność ponad 500 obserwujących – głównie osób zainteresowanych zakupem. Profile zaczęły generować zapytania o auta, co przełożyło się na wzrost zainteresowania ofertą komisu.
Opinia
„Sociale zrobione z pomysłem. Przyciągają uwagę i realnie napędzają ruch w komisie.”
Komis 777
CEO
Wyświetleń
124 671
Tyle razy zostały wyświetlone nasze materiały wideo na TikToku
Obserwujących
+500
Tyle osób zaczęło śledzić profile marki realni użytkownicy zainteresowani ofertą.
Wzrost aktywności
25%
Odbiorcy chętniej reagują, komentują i udostępniają treści