Klient potrzebował nowoczesnej strony internetowej, skutecznych kampanii reklamowych oraz spójnej identyfikacji wizualnej marki. Dzięki spójnej identyfikacji wizualnej oraz responsywnej stronie, marka zyskała jasną pozycję rynkową w branży
Zobacz stronęResearch
Analiza konkurencji
Badania grupy docelowej
Badanie rynku branżowego
Analiza lejka sprzedażowego
Analiza kampanii
Planowanie
Definicja celów
Strategia kampanii
Harmonogram i budżet
Struktura strony
Plan komunikacji
Realizacja
Stworzenie grafiki strony
Zaprogramowanie strony
Tworzenie treści reklamowych
Identyfikacja wizualna
Wdrożenie Kampanii
Testowanie
Testy szybkości
Testy z użytkownikami
Optymalizacja kampanii
Rok
2025
Strategia marki DBZIT opierała się na połączeniu technologicznej precyzji z przystępnym przekazem, co przełożyło się zarówno na branding, jak i efektywność kampanii
W materiałach graficznych wykorzystaliśmy ilustracje narzędzi ogrodowych w stylu line art oraz zdjęcia produktów w kontekście przytulnych przestrzeni ogrodowych, aby podkreślić zarówno praktyczność
Kluczowym elementem odróżniającym DBZIT na tle konkurencji stała się żywa, optymistyczna kolorystyka, która odzwierciedlała radość z tworzenia i pielęgnowania ogrodów. W palecie marki postawiliśmy na energetyczny jasny żółty
Opinia
“Z przekonaniem polecam współpracę! Strona jest nowoczesna, a reklamy szybko przyciągnęły klientów”
Daniel Dbzit
CEO
Klientów
+60
W 2 tygodnie po wystartowaniu
pierwszej kampanii
Wejść na stronę
+500
Tyle osób odwiedziło stronę DBZIT
Bounce rate
30%
Dobre praktyki sprawiły, że ludzie
rzadko opuszczają stronę.